Wednesday 29 February 2012

perkenalan yang luar biasa :)

bismillah...

hari  demi hari aku cari peluang untuk update blog ni... jam sekrang dah menunjukkan pukul 2 pagi :)maybe ade yang dah terbongkak tidur... tapi aku masih lagi terjage... aku dah biasa macam ni :) huhu! so.. entry kali ni... aku nak perkenalkan kat korang ape yang aku sibuk sangat dengan nutrisi yang luar biasa ni :)

jom kite terjah :)

ape itu herbalife?? kenapa korang susah sangat nak percaya tentang makanan nutrisi yang luar biasa  ini??? semua nya terdapat dalam minda anda sendiri  :) jangan nak tunding jari kat orang lain k :)

Mark Hughes was the founder of herbalife product.. (nak tahu y die cipta product ni??
jom ikot aku pegi event :) ) ASK ME NOW :)
syarikat herbalife berada di USA :) sape2 orang US.. boleh la pegi sekarang :)

herbalife nutrisi ni dah lebih 30 tahun dah wujud dalam dunia ni hehe !
aand dah jelajah lebih dari 74 buah negara...
and lebih 70 juta orang gune herbalife... semua dapat result yang luar biasa :)
kalau awak sorang yang tak dapat result.. means that...
itu salah awak :) mesti awak tak ikot ape coach awak cakap :p
yang paling penting.. kalau awak tak puas hati dengan product ..
kite ade 30 DAYS MONEY BACk GUARANTEE :D
*staakat ni Alhamdulillah.. tade lagi :) *
sekaarang.... korang kosong kan minda.. kire macam kalau ketuk kepala tuh.. dapat dengar la
 bunyi *kruk kruk * ape aku merepek ni ?? hehe ! okay...
skang.. aku nak korang fikir,... ape site effect or complication kalau korang gemuk??
*jangan nak tanye side effect product jew :p*
haaa... tau pon takut nak jawab ... ni adalah antara penyakit yang korang akan dapat...
 tak korang.. your family akan dapat :)


SO SAY Y.E.S TO N.O FAT ! 

AYAT KAT BAJU HERBALIFE :) 
so.. bile lagi nak pilih nutrisi terbalik untuk diri anda
dan keluarga ??
tanya saya sekarang :)




No comments:

Post a Comment